Forum
הדיון הזה מכיל 5 תגובות, ויש לו 3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י adiroa לפני 7 שנים, 1 חודש.
-
מאתתגובות
-
19 ביולי 2015 בשעה 10:39 #1969
בוקר טוב
לפני כשבוע המחשב הפסיק לזהות את המצלמה (3+black) הוא משמיע את הצליל של USB נכנס אך לא מזהה את התמונות והסרטונים
ניסיתי לבדוק ב2 מחשבים נוספים אך ללא הצלחה אשמח לעזרה
בתודה מאור19 ביולי 2015 בשעה 21:00 #1970הי,
תנסה לעדכן גירסה למצלמה לפי הוראות גו פרו, במידה ועדיין אין זיהוי תפנה לנקודת השירות או למקום ממנו רכשת את המצלמה על מנת לקבל שירות.20 ביולי 2015 בשעה 11:50 #1989אשמח למדריך איך עושים עדכון גירסה
בתודה מאור20 ביולי 2015 בשעה 18:05 #1992הי,
הנחיות לעדכון ניתן למצא באתר גו פרו.23 ביולי 2015 בשעה 19:20 #1996לא מצאתי אשמח לקישור
בתודה מאור27 באוקטובר 2017 בשעה 10:42 #2167היי,
לפני שבועיים קניתי מצלמה gopro hero5 session , הורדתי את האפליקציה לטלפון ובשלב מסויים אני חושב שזה היה במהלך ההתקנה של QUIK המצלמה נתקעה עם ציור של מצלמה עם חץ לכייונה ו-1/2. מאז היא תקועה. פניתי לחנויות עם שירות DAA הם פשוט החליפו את המצלמה, המצלמה עבדה עד שעשיתי שוב עדכון/התקנה ושוב המצלמה נתקעה.
לא מוצא תמיכה טכנית של גופרו טלפונית בעברית. זו פעם ראשונה שאני משקיע בגופרו, עד עכשיו היו לי מצלמות אקסטרים סיניות שקניתי בגרוש וחצי והייתי מחליף כל שנתיים, עכשיו אני עם מצלמת גופרו שתקועה שבועיים ונראה לי הזוי הסיפור הזה. גם כשאני מכבה את המלמה, מוציא כרטיס, האור האדום מקדימה לא מפסיק להבהב. בבקשה עזרה או הפניה לגורם מוסמך.
תודה והמשך יום מקסים -
מאתתגובות
יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.